رفتن به محتوای اصلی

شما اینجا هستید

پاسخگویی فرماندار بویین زهرا به درخواست های مردم از طریق سامانه سامد


3 آبان, 1397 - 08:40 -- اداره کل روابط عمومی
مدیر کل دفتر بازرسی استانداری :

پاسخگویی فرماندار بویین زهرا به درخواست های مردم از طریق سامانه سامد

مدیر کل دفتر بازرسی استانداری قزوین خبر داد:فرماندار بویین زهرا از طریق سامانه سامد(ارتباط الکترونیکی مردم و دولت)به درخواست های مردم پاسخ داد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری ،

در راستای اجرای نظامنامه مدیریت ارتباطات مردمی در بستر سامد مبنی بر پاسخگویی و ارتباط مستقیم مسئولین استانی با مردم، روز چهارشنبه دوم آبان ماه ، علی رحمانی فرماندار شهرستان بویین زهرا  به دعوت از اداره کل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری در مرکز سامد حضور پیدا نموده و بصورت مستقیم از طریق تلفن 111  به مشکلات و درخواست های مردمی پاسخ داد.

 اسداله حمزه ئی مدیر کل دفتر بازرسی مدیریت عملکرد و امورحقوقی استانداری کاهش رفت و آمد مردم به دستگاه های اجرایی و سرعت در پاسخگویی را از جمله مزیت های طرح سامد برشمرد و در ادامه اظهار داشت:یکی از رویکردها و برنامه های دولت نیز بهره مندی از زیرساخت های خدمات دولت الکترونیک جهت خدمت رسانی به مردم است که در این طرح نیز سعی می شود تا ترددهای مکرر مردم به دستگاه ها کاهش پیدا کند و در عین حال درخواست ها و مطالبات مردمی نیز با سرعت بیشتری مورد پیگیری قرار گیرد.

همچنین وی با بیان اینکه مدیران استانی از این طرح استقبال کردند و برای مردم هم رضایت بیشتری در پی داشته است ، افزود در تلاش هستیم هر هفته ( و یا حداکثر هر دو هفته ) یکی از مدیران کل استانی با حضور در مرکز سامد پاسخگوی مطالبات مردمی باشند و نسبت به این امر هم از طریق خبرگزاری ها، پرتال دستگاه مربوطه و استانداری و فرمانداری های استان اطلاع رسانی خواهد شد.